Business coaching

Coaching businessowy dla Ciebie lub Twojej firmy.

Czym jest coaching biznesowy?

Jest to forma wsparcia dla pracowników szeregowych, menedżerów średniego i najwyższego szczebla. Podczas sesji coachingowych klienci pracują nas zwiększeniem swojej efektywności w pracy, komunikacją interpersonalną, stylem zarządzania, umiejętnościami negocjacyjnymi, asertywnością etc. Rezultaty coachingu mają realne przełożenie na wzrost wydajności pracownika.

Dlaczego warto mnie wybrać jako coacha?

Doświadczenie w business i life coachingu z kadrą menedżerską w małych i dużych firmach, startupach oraz korporacjach.

Z racji swojego wieku jestem dobrym ``łącznikiem`` między bardziej doświadczonymi pracownikami, a młodszym pokoleniem.

Współwłaścicielka i dyrektor ds. HR w Fenomeno sp. z o.o. Sezonowo zarządza nawet 100 osobowym zespołem. W spółce zajmuje się m.in. coachingami pracowników,szkoleniami, rekrutacją oraz koordynowaniem pracy swojego teamu.

Działalność trenerska i szkoleniowa z kompetencji miękkich: motywowania, zarządzania czasem, komunikacji intepersonalnej, sztuki wystąpień publicznych, rekrutacji, budowanie pewności siebie, negocjacji, mediacji pracowniczych oraz wielu innych.

Praca w międzynarodowej korporacji i zdobyte doświadczenie w obszarze HR.

Więcej na mój temat tutaj.

Czy warto inwestować w coaching businessowy?

Według badania PriceWaterHouseCoopers przeprowadzonego w 64 krajach:

 

  • 80% klientów odnotowało poprawę w takich obszarach jak wydajność, umiejętności komunikacyjne, umiejętności miękkie oraz relacje z  ludźmi
  • 96.2% respondentów chciałoby jeszcze raz coaching
  • 82.7% coachees było bardzo zadowolonych z coachingu
  • Stopa zwrotu u klientów indywidualnych wyniosła 3,44
  • Stopa zwrotu w firmach wyniosła 86%

Jakie tematy porusza się podczas business coachingu?

Zwiększanie efektywności

Zarządzanie czasem

Team building

Zwiększenie efektywności

Wzrost sprzedaży

Wystąpienia publiczne

Zarządzanie ludźmi

Asertywność

Wzmacnianie motywacji wewnętrznej oraz umiejętności motywowania zespołu

Rozwój kompetencji zarządczych

Zarządzanie kryzysowe

Wsparcie dla pracowników, którzy awansowali ze stanowiska szeregowego na menedżerskie

Doskonalenie umiejętności negocjacyjnych

Praca nad stresem i opanowaniem

Work-life balance

Outplacement pracowników

Rozwijanie umiejętności komunikacji interpersonalnej