Szkolenia z zakresu umiejętności miękkich.
Prowadzone szkolenia mogą obejmować m.in. takie obszary jak:
Komunikacja interpersonalna |
np. udzielanie feedbacku, style komunikacji, modalności, język klienta, asertywność, aktywne słuchanie, mowa ciała w procesie komunikacji, formułowanie jasnych przekazów, dopasowywanie się do odbiorcy, NVC (nonviolent communication) |
Negocjacje |
np. techniki negocjacji oraz ich zastosowanie, rozwiązywanie case study, pojęcia BATNA/WATNA, impas/eskalacja |
Zarządzanie Sobą W Czasie |
np. planowanie, GTD, delegowanie, efektywność, techniki zarządzania czasem, metody prowadzenia efektywnych spotkań, zasady organizacji miejsca pracy, narzędzia planowania i komunikacji, sposoby komunikacji mailowej i telefonicznej |
Sztuka wystąpień publicznych |
np. budowanie pewności siebie na scenie, panowanie nad stresem, radzenie sobie z wewnętrznym krytykiem, budowanie kontaktu z publicznością, mowa ciała, komunikacja, tworzenie wartościowych prezentacji |
Self-coaching |
np. koło życia, badanie swoich wartości, praca nad przekonaniami, sposoby na motywowanie siebie, budowanie nawyków, zasady tworzenia celu, budowanie samoświadomości |
Skuteczna rekrutacja |
np. dopasowanie kandydata do organizacji, budowanie kultury rekrutacyjnej, komunikacja z kandydatem, sposoby pozyskiwania kandydatów, język ogłoszeń, metody prowadzenia spotkań, badanie predyspozycji aplikujących o pracę |
Budowanie pewności siebie |
np. praca na zasobach, odnajdywanie mocnych stron i obszarów do rozwoju, budowanie samoświadomości, metody pracy nad rozwijaniem poczucia własnej wartości, ćwiczenie umiejętności rozumienia motywów działania i postępowania innych ludzi, rozwijanie empatii |
Sztuka autoprezentacji |
np. zasady budowania pierwszego wrażenia, self-branding, budowanie wizerunku, komunikacja, tworzenie marki osobistej, wizualne aspekty autoprezentacji, etykieta biznesowa |
Motywowanie |
np. metody motywowania siebie i innych, odwołanie do wartości, strategie motywacyjne, poznanie mechanizmów prokrastynacji, niskiej wydajności oraz braku motywacji do działania, teorie motywacji |
Mediacje konfliktów w zespołach |
np. zasady mediacji, komunikacja, negocjacje, ćwiczenie prowadzenia mediacji, moderowanie dyskusji, tworzenie kontraktu, parafrazowanie, aktywne słuchanie, |
Coachingowe metody zarządzania ludźmi |
np. motywowanie ludzi, techniki pracy coachingowej, zasady coachingu, ćwiczenie zadawania trafnych pytań, budowanie otwartości i uważności, aktywne słuchanie, komunikacja werbalna i niewerbalna |
Nowoczesne metody prowadzenia spotkań |
np. zasady określania agendy, metody prowadzenia spotkań, style komunikacji, kultura organizacji a spotkania, techniki ułatwiające na efektywne i szybkie prowadzenie spotkań |
Czas trwania szkolenia oraz szczegółowy program jest ustalany indywidualnie. Każde szkolenie projektowane jest pod konkretne potrzeby i specyfikę pracy firmy lub organizacji. Podczas takich warsztatów nacisk kładziony jest przede wszystkim na praktykę. Uczestnicy ćwiczą samodzielnie lub w grupach poznane teorie i techniki tak, aby można je było później łatwo wdrożyć w pracy.
Jeżeli jesteś zainteresowany oferowanymi przeze mnie szkoleniami a chciałbyś uzyskać więcej informacji, napisz do mnie lub skorzystaj z formularza obok. Możesz z niego wybrać interesujące Cię szkolenia oraz podać dane swoje kontaktowe. W mailu zwrotnym napiszę Ci szczegółowo jak wyglądają konkretne zajęcia i w jaki sposób mogę Ci pomóc osiągnąć to, czego pragniesz.